24 Ağustos 2020 Pazartesi

HAKKIMIZDA

ÜYELER:


Çevirmenler:


Opia:



Merhabalar! İki sene önce Scum'ı çevirmeye başlayarak giriştiğim bu heyecanlı yolda zamanla yanımda eşlik eden arkadaşlarımla birlikte yeni maceralara yelken açmayı sabırsızlıkla bekliyorum. Daha çok oyun oynayan birisi olduğumdan bu tarz serilere ağırlık versem de isteğiniz doğrultusunda da bir şeylere kalkışırız elbet. 

Bizi daha nice romanları, çizgi romanları, şarkıları, dizileri ve filmleri çevirirken görmeniz dileğiyle. :) Sağlıcakla kalın.



Çevirdiği seriler: 


Romanlar:

 The Scum Villain's Self-Saving System 


Animasyonlar:

The Scumbag System


Çizgi Romanlar:

The Origin of Species

The Scumbag System 

Heaven Official's Blessing




YUKI:

Selamlar ✿
Ben YUKI. Bu güzel ekipte çevirmen olarak görev almaktayım. Henüz bu işlerde yeni olduğum için  hatalarım olabilir, bunun için şimdiden özür diliyorum. Herhangi bir konuda tavsiyelerinizi iletmek veya çeviri isteğinde bulunmak isterseniz Twitter’da @yukinawxxz hesabından benimle iletişime geçebilirsiniz.
Bütün bunlar dışında çoğu zaman sakin, bir şeyler okumayı seven, kendi halinde takılan dünyanın en sıradan insanıyım. Birlikte iyi vakit geçirmek dileğiyle 〜


Çevirdiği seriler:  

Çizgi Romanlar:




MELODY:


Merhaba ben Melody. Novel, çizgi roman okumayı severim ve fanart yapmaya bayılırım.

Henüz acemiyim. Umarım buraya güzel güzel çeviriler atarım ve sizde mutlu mutlu okursunuz. 

Seviliyorsunuz❤️




Çevirdiği seriler:  



Romanlar:


Social Outcast


Çizgi Romanlar:


Dinghai Fusheng Records 




ASUNAKIRI:



Selam gençler ve kendini genç hissedenler~ Ben Asunakiri. Bu çeviri ekibine bir çevirmen daha olarak katıldım ve oldukça heyecanlıyım. Kısaca benden bahsetmek gerekirse fantastik, bilimkurgu veya polisiye içerikli her kitabı okumaya bayılırım. Çizim yapmayı seviyorum; yemeyi bir de anime, dizi veya film de izlemeye bayılıyorum. Sıradışı fikirleri olan bolca konuşan biriyim. Eğer çevirilerim hakkında bir sıkıntı görürseniz veya herhangi bir seri çevirisi hakkında fikir vermek isterseniz @asunakiri_10 twitter hesabımdan bana ulaşabilirsiniz. Herkese mesaj kutum açık, umarım serilerimizi zevk alarak okursunuz. 💞


Çevirdiği seriler:  


Çizgi Romanlar:

Blood Link


Vegas:


Bana ulaşmak isteyen Twitter hesabımdan (@frmnehew) ulaşabilir.





Çevirdiği seriler:  


Romanlar:

Sekaiichi Hatsukoi - Yokozawa Takafumi No Baai


Zeze:


Öncelikle esenlikler dilerim~ Ekibe yeni katılan biri olarak oldukça acemi olduğumu söylemeliyim. Fantastik şeylere bayılırım. İşsiz bir insanım. Çevirilerimi özenerek yapmaya çalışırım. Çeviri grubundan Zeze sunar~




Çevirdiği seriler:  


Romanlar: I Raised A Black Dragon


EDITÖRLER:







PERONA:






Herkese Merhaba! Ben Perona. Bu güzel ekipte Editör olarak yerimi almış bulunmaktayım. Hobilerimden kısaca bahsetmek gerekirse; Anime izlemeyi, manga okumayı ve müzik dinlemeyi severim. Ayrıca One Piece’e tutkuyla bağlıyımdır. Yer aldığım bütün projeleri, büyük bir titizlikle sizlere ulaştıracağımdan emin olabilirsiniz.Hep birlikte keyifli zamanlar geçirmek dileğiyle…    

Editlediği seriler:




MONWOL:




 


Merhabalar! Ben Monwol. Bu güzel ekibin yeni üyesiyim. Okumayı,müzik dinlemeyi ve en çok da kedilerimi severim. Mesleğine aşık,fazlaca sevecen ve destekleyici biriyimdir. Umarım bu güzel ekibi sever ve desteklersiniz. Hayatımda açılan bu yeni sayfada güzel işler yapmak dileğiyle. Sağlıklı kalın! Gülümsemeyi unutmayın💚




Editlediği seriler:

Heaven Official's Blessing  (Eski versiyon)

Blood Link


vega:


Vega'yla olan Vega'yla kalır. Konuşmak istediğinizde Twitter hesabıma (
@ivegayou) seve seve yazabilirsiniz. :)










Editlediği seriler:




Lıa:


Merhabalar, bendeniz Lia. Ekipte hem çevirmenlik, hem de editörlük yapan alelade biriyim. Kendini tanıtmayı seven bir insan değilim, beceremem de aynı zamanda. Çevirilerimizi keyifle okumanızı dilerim, teşekkürler.







Editlediği seriler:



Cassıe:


Merhabalar! Bendeniz Cassie. Webtoon okumaya ve fantastik animeler izlemeye bayılırım. Bu ekibin en yeni üyesiyim, içinde olduğum bütün projelere titizlikle yaklaşacağımdan emin olabilirsiniz. Sağlıcakla kalın ve hep gülümsemeyi unutmayın 💘




Editlediği seriler:





EDITÖRLER (Yazı):

Ronnyzella:


Merhaba ben Ronnyzella Roo. Bu ekibe yeni katılan üyelerden biriyim. Dışarıdan bakıldığında çok sakin ve soğuk görünsem de özümde çok çılgın, maceraya ve aksiyona düşkün biriyim. Tarihle ilgili her şeyi, müzik dinlemeyi, dan etmeyi ve okumayı ise çok severim. 
Umarım bizleri bolca desteklersiniz. Hepiniz seviliyorsunuz❣️





Düzenlediği seriler:


Romanlar:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder